HTML

namhanman, a Korea-fan

Namhanman meets Korean popular culture. Namhanman is based in Budapest, Hungary. Contact: namhanman@gmail.com /// Célkeresztben a dél-koreai popkultúra (kiváltképp a filmművészet). Hírek és villámkritikák a Koreai Köztársaság (Daehan Minguk) mozgóképtermésének gyöngyszemeiről.

Utolsó kommentek

A nap koreai szava

2009.08.10. 07:20 namhanman

Alairasgyujtes

Utazotarsaimnak hala kozvetve hozzajutottam Lee Byung-hun alairasahoz, aki a koreai illetosegu Movie Week magazin mult heti kiadasanak cimlapjat szignozta nekem (az uj G. I. Joe mozi kapcsan ismet tele vele a media).

Ezutan leutaztam Busanba, es az egyik este egeszen hihetetlen modon Hwang Jung-min mellett talaltam magam a hires-nevezetes Haeundae strand egyik meglehetosen eldugott ettermeben. Hattal ult nekem, mondom, ez a ficko igencsak hasonlit Hwangra, kimentem hat a pulthoz nezelodni, es bizony o volt az, ugyhogy bezsakoltam az o alairasat is. Kozos kepet sajnos nem engedett csinalni, ugyanis elmondasa szerint kicsit megegett az arca a napon:) Ezek utan lehet egyik sztorit sem hiszitek el nekem, meg ugy sem, ha felteszem majd a lefotozott alairasokat.

Ma ejfel elott ot perccel indul a gepem, a kovetkezo alkalommal mar otthonrol jelentkezem. Gyorsan eltelt ez a 18 nap:(

1 komment

Címkék: exkluzív


A bejegyzés trackback címe:

https://namhanman.blog.hu/api/trackback/id/tr991299649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esztokam 2009.08.10. 15:55:57

Hwang Jung Min!!!! imádom!!!! szerintem fantasztikus színész...
lehet, hogy mint a legtöbb nőneműnek inkább Lee Byung Hunért kellene lelkesednem, de hát ez vagyok~
süti beállítások módosítása