HTML

namhanman, a Korea-fan

Namhanman meets Korean popular culture. Namhanman is based in Budapest, Hungary. Contact: namhanman@gmail.com /// Célkeresztben a dél-koreai popkultúra (kiváltképp a filmművészet). Hírek és villámkritikák a Koreai Köztársaság (Daehan Minguk) mozgóképtermésének gyöngyszemeiről.

Utolsó kommentek

A nap koreai szava

2008.05.01. 02:29 namhanman

Új megjelenések

A Budapest Film a Cinetel után szabadon távol-keleti filmek DVD-kiadásába kezdett, amelyek közül a The host (amely a borító szerint csak úgy "mögéd lopakodik":)) már április 29-e óta hozzáférhető szimpla-, illetve duplalemezes kiadásban. A moziról röviden itt, valamint a Mozinet magazin jelenlegi (májusi) számának DVD-rovatában értekeztem.

Park Chan-wook legfrissebb letéteménye, az I'm a cyborg, but that's OK csak ősszel érkezik a polcokra, ám aggodalomra semmi ok, május 22-től bárki megtekintheti a Cirko-Gejzír moziban.

Végezetül egy hasonlóképp üdvözlendő filmes hírrel szolgálnék: az Ázsia Extrém-sorozat következő forgalmazásra kerülő darabja Kong Su-chang R-point című horrorja lesz.

7 komment

Címkék: hírek


A bejegyzés trackback címe:

https://namhanman.blog.hu/api/trackback/id/tr48449477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.05.02. 10:15:55

ez a "mögéd lopakodik" mekkora ostobaság már

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.07. 17:35:08

De jó, hogy pont foglalkozol ezzel a filmmel (Host). Itt vagy te, mint Korea-fan + bobbyperu, kettőtök közül valaki elmesélhetné nekem, hogy mire fel a hangos kritikai taps, ami a filmet övezi? Most láttam és azzal kezdeném, hogy a plakát hatalmas átverés, én legalábbis egy szimpla monstre szörnyfilmet vártam. Aztán össze-vissza kapkodnak, egyszer vígjáték, egyszer komoly szociális témákat feszeget (?) végül meg családi dráma vagy mi. Közben mindenki logikátlanul és bután cselekszik és egyáltalán miért ez a címe???

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.07. 17:35:57

Az kimaradt, hogy unalmas és idegesítő is :)

namhanman 2008.05.07. 19:23:01

Szia Vega,

valóban nem egy konvencionális óriásszörnyfilm, de én épp ettől tartom erősnek. Ez a kiszámíthatatlan, meglepő tónusváltásokkal operáló zsánerkoktél egyébként az új dél-koreai film egyik sajátossága, amiről részletesebben például itt olvashatsz: koreanfilm.org/genrebending.html

A film eredeti címének jelentése: Szörny. Az angol címváltozat szerintem találó, mert éppen a film szatirikus jellegére mutat rá, tekintve, hogy SPOILER ON nem beszélhetünk semmiféle vírusról, a gazdatestet itt a szörny helyett a koreai társadalom jelenti SPOILER OFF.

Unalmasnak nem nevezném, de azt aláírom, hogy kicsit hosszú a mozi.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.07. 23:25:58

Ajj, a spoileres rész nem esett le magamtól :p
Jobban belegondolva, lehet h újra kéne néznem, de majd később valamikor. Írni meg inkább nem írok róla, hátha hülyeségeket hordanék össze (elég kevés dél-koreai filmet láttam) :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.05.11. 18:47:57

Megnéztem minap, de ez egy hatalmas nagy trágya...folyamatosan szívok a távol keleti filmekkel, tavaly is láttam párat, de mind rossz volt. Pár napja láttam a Chocolate művet, na az jó lett

namhanman 2008.05.11. 23:44:28

A Chocolate-ot még nem láttam, de pótolom, ugyanis érdekel, miként zúz egy dekoratív thai csaj Tony Jaa helyett:)
süti beállítások módosítása